Här är årets Inhouse-jury

För åttonde året i rad ska Sveriges bästa inhouse-avdelningar belönas.

En tolv namn stark jury ska bedöma bidragen i Dagens Medias reklamtävling Inhouse. I juryn finns bland andra Helena Leach, creative director på Volt, Johan Ydring, head of media på Tui Nordic, och Linda Wetterborg, marknadschef på Telenor.

Inhouse arrangeras av Dagens Media i samarbete med Arkitektkopia, Inhouse, Adobe, SDR, Bannerflow och Berghs School of Communication.

Publicerad 2018-03-27 06.10Uppdaterad 2018-03-27 10.24

Årets jury

Helena Leach, creative director, Volt

Hannes Kerstell, executive media director, Prime

Sanna Rosén, art director, Forsman & Bodenfors Inhouse

Christel Hedin, vd, Abakus

Johan Ydring, head of media, Tui Nordic

Linda Wetterborg, marknadschef, Telenor

Emily de Piro, affärsområdeschef kommunikation, Inhouse

Gunnar Duintjer, vd, Arkitektkopia

Suzan Hourieh Lindberg, business developer & project manager, Berghs School of Communication

Karin Sorte, marknadschef, SDR

Johan Lopez Helgesson, strategist & technical architect, Adobe

Madeleine Nilsson, tf chefredaktör, Dagens Media