Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

Hansen vinner Coca-Cola-uppdrag

Efter en pitch står det klart att Hansen får förtroendet att leverera Coca-Colas event Commercial Conference 2014.

Dante Thomsen


Publicerad: 08 Oktober 2013, 11:02
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:31

Ämnen i artikeln:

Coca-Cola

– Coca-Cola är ett av världens starkaste varumärken. Vi är mycket stolta och ser med tillförsikt på kunden och uppdraget, säger Jenny Borthen, client director på Hansen, i ett pressmeddelande.

Commercial Conference 2014 är Coca-Colas största internevent, som syftar till att stärka relationen mellan varumärket och dess anställda.

Projektgruppen på Hansen

Jenny Borthen, client director

Niclas Rahm, creative director

Anna Lindh, project manager

Lovisa Karlsson, project coordinator

David Eldh, creative manager

Ämnen i artikeln:

Coca-Cola

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.