Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Event/sponsring

Gyllene Hjulet förlänger avtal med Heja

Publicerad: 19 december 2017, 06:51
Uppdaterad: 19 december 2017, 08:30

Hejas arbetsgrupp för Gyllene Hjulet: Från vänster: Elin Jonsson (producent), Mattias Walfridsson (vd), Anders Granberg (AD/kreatör), Peter Sténs (producent), Ann-Charlotte Dahlvid (producent) samt Olov Eriksson (kundansvarig projektledare).

Umeåbyrån står som byråpartner i tre år framöver.


Ämnen i artikeln:

Gyllene Hjulet

I våras var det första gången som byrån Heja stod som byråpartner till Gyllene Hjulet, tävlingen som prisar företag och organisationer som på ett kreativt sätt använder sig av intresse- och upplevelsebaserad kommunikation för att skapa effekt. 

Nu väljer Sponsrings & Eventsverige (SES) att förlänga samarbetet med byrån. Det nya avtalet sträcker sig över en treårsperiod.

– Samarbetet med Heja fungerade jättebra i fjol och det känns riktigt kul att vi kan fortsätta jobba tillsammans. Ett treårsavtal betyder att vi kan fokusera på att förbättra och utveckla såväl galan som själva tävlingen, säger Ulrika Molin, vd på SES.

Hejas vd Mattias Walfridsson:

– Heja älskar upplevelser och har ett stort engagemang för branschen, det känns väldigt roligt att få visa det genom att anordna Gyllene Hjulet.

I år arrangerar Gyllene Hjulet för 21 året i rad och äger rum den 26 april 2018. Från och med 10 januari fram till den 8 februari är det möjligt att skicka in tävlingsbidrag.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Gyllene Hjulet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.