Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Frukost med Dagens Media och JCDecaux

Publicerad: 5 November 2014, 12:48
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:23

Dagens Media, JCDecaux, Walt Disney och McDonalds bjuder på ett frukostseminarium där nästa års utomhustrender presenteras.


Välkommen på ett frukostseminarium där Dagens Media tillsammans med JCDecaux, Walt Disney och McDonald’s presenterar utomhustrender inför 2015.

Vi börjar med ett morgonsnack där Magnus Heljeberg, VD på JCDecaux, visar upp färska spaningar på var i mediebruset som konsumenterna befinner sig allt som oftast. Är det matchat med var medieinvesteringarna läggs?

Per-Erik Hotti, Nordisk Marknadsdirektör för Walt Disney Studios Motion Pictures, berättar om reklamkampanjen för succéfilmen Frost och hur de tänkte kring lanseringen.

Frukosten avslutas med att Mårten Swahn, storägare av McDonalds i Sverige visar upp några konkreta exempel och tips på hur utomhusreklam kan utnyttjas i rent säljdrivande syfte.

 

När: Onsdagen den 19:e november klockan 08.00-09.30

Var: Dagens Media, Talentum, Jakobsbergsgatan 22, Stockholm

 

PROGRAM

08.00-08.30

Frukost serveras

08:30-08:35

Dagens Medias chefredaktör Fredrik Svedjetun hälsar välkommen

08.35-09:25

JCDecaux, Walt Disney och McDonald’s inspirerar med utomhustrender, konkreta exempel och verkliga case på hur företag kan arbeta med utomhusreklam.

OBS! Begränsat antal platser*.

 

Anmäl dig här.

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.