Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag21.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Eventinflation i mediebranschen

Publicerad: 21 Maj 2019, 11:18

Ulrika Strallhofer, projektledare på Sveriges Annonsörer och Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer.

Foto: Pressbild och Janne Næss

DAGENS MEDIA INSIKT. Sveriges Annonsörers Ad Day ligger på is, storkonferensen Sime har stöpts om och Guldtuben tar paus. Konkurrensen hårdnar när allt fler vill in på eventscenen.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktIRMSimeGuldtubenSponsringStockholm Media WeekEvent

Det stjärnspäckade eventet Brilliant Minds har en tight budget, och talarna som består av världsstjärnor och toppolitiker får inget betalt, berättade nyligen vd:n Natalia Brzezinski för Expressen – inte ens

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.