Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Event/sponsring

Eventinflation i mediebranschen

Publicerad: 21 Maj 2019, 11:18

Ulrika Strallhofer, projektledare på Sveriges Annonsörer och Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer.

Foto: Pressbild och Janne Næss

DAGENS MEDIA INSIKT. Sveriges Annonsörers Ad Day ligger på is, storkonferensen Sime har stöpts om och Guldtuben tar paus. Konkurrensen hårdnar när allt fler vill in på eventscenen.


Ämnen i artikeln:

GuldtubenDagens Media InsiktEventIRMSimeStockholm Media WeekSponsring

Det stjärnspäckade eventet Brilliant Minds har en tight budget, och talarna som består av världsstjärnor och toppolitiker får inget betalt, berättade nyligen vd:n Natalia Brzezinski för Expressen – inte ens

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

janne.naess@dagensmedia.se

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.