Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag23.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Eventinflation i mediebranschen

Publicerad: 21 Maj 2019, 11:18

Ulrika Strallhofer, projektledare på Sveriges Annonsörer och Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer.

Foto: Pressbild och Janne Næss

DAGENS MEDIA INSIKT. Sveriges Annonsörers Ad Day ligger på is, storkonferensen Sime har stöpts om och Guldtuben tar paus. Konkurrensen hårdnar när allt fler vill in på eventscenen.


Ämnen i artikeln:

GuldtubenDagens Media InsiktEventIRMSimeStockholm Media WeekSponsring

Det stjärnspäckade eventet Brilliant Minds har en tight budget, och talarna som består av världsstjärnor och toppolitiker får inget betalt, berättade nyligen vd:n Natalia Brzezinski för Expressen – inte ens

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.