Event/sponsring
Eventinflation i mediebranschen
Publicerad: 21 maj 2019, 11:18
Ulrika Strallhofer, projektledare på Sveriges Annonsörer och Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer.
Foto: Pressbild och Janne Næss
DAGENS MEDIA INSIKT. Sveriges Annonsörers Ad Day ligger på is, storkonferensen Sime har stöpts om och Guldtuben tar paus. Konkurrensen hårdnar när allt fler vill in på eventscenen.
Det stjärnspäckade eventet Brilliant Minds har en tight budget, och talarna som består av världsstjärnor och toppolitiker får inget betalt, berättade nyligen vd:n Natalia Brzezinski för Expressen – inte ens
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.