Event/sponsring
De gick hem med segern från Gbgmediaday
Publicerad: 27 april 2017, 06:32
Uppdaterad: 27 april 2017, 07:45
Bild 1/15
Det var fullsatt på Stora Teatern när Mediamecca slog upp dörrarna i Göteborg. "I det närmaste 100 procent nöjd".
Totalt hade 460 besökare tagit sig till Gbgmediaday.
– Jag är strålande glad över premiären och det är så otroligt roligt att vi sålde ut hela Stora Teatern. Folk satt bokstavligen ända uppe vid taket, säger arrangören Jocke Örnelid, och fortsätter:
– Gbgmediaday var det 18:e stora eventet som Mediamecca arrangerat sedan starten 2014 – och för första gången är jag i det närmaste hundra procent nöjd, men visst, en del detaljer ska vi skruva på till 2018.
Förutom ett fullspäckat schema med talare delades ut priser ut i fyra olika kategorier – här är alla vinnare:
Årets säljare: Linda Johansson, Stampen Media
Årets rådgivare: Ingela Urholm, Mediacom
Årets säljorganisation: JCDecaux
Årets mediebyrå: Bright media agency
Den första upplagan av Gbgmediaday leddes av Claes de Faire och Sabinije von Gaffke.