Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag06.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

De dömer i Inhouse

Publicerad: 22 Maj 2017, 13:24
Uppdaterad: 4 Oktober 2017, 10:30

Jim Carlberg, Tove Langseth och Fredrik Rosenborg bedömer bidragen i reklamtävlingen Inhouse.

För sjunde året i rad ska Sveriges bästa inhouseavdelningar belönas.


Ämnen i artikeln:

Inhouse

En sju namn stark jury ska bedöma bidragen i Dagens Medias reklamtävling Inhouse. Bland jurymedlemmarna märks bland andra DDB Stockholms vd Tove Langseth och Jim Carlberg, marknadschef på Comviq.

Inhouse avgörs i sju olika kategorier; Bästa kampanj, Bästa trycksak, Bästa DR-utskick, Bästa expo, Bästa digitala marknadsföring, Årets inhouseavdelning samt Årets rookie.

Där tävlar Sveriges marknads- och inhouseavdelningar med reklam som de producerat internt under gångna året.

Sista datum för att lämna in bidrag är 22 juni. Priserna delas ut vid en gala på Berns i Stockholm 5 oktober.

Inhouse arrangeras av Dagens Media i samarbete med Arkitektkopia, Inhouse, Adobe och Brandson.

Årets jury

Johan Lopes Helgesson, Adobe

Suzan Hourieh Lindberg, Berghs

Nick Christiansen

Jan Ringsö, vd för Reaktion

Jim Carlberg, marknadschef Comviq

Emily de Piro, affärsområdeschef kommunikation Inhouse

Gunnar Duintjer, vd Arkitektkopia

Niclas Rislund, chefredaktör Dagens Media

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.