De dömer i Gyllene Hjulet

Här är juryn som ska döma i Gyllene Hjulets 15 olika kategorier.

Den 26 april på Annexet i Stockholm är det dags för den 21 omgången av Gyllene Hjulet. Tävligen arrangeras av SES – Sponsrings & Eventsverige och hyllar och uppmärksammar företag och organisationer som på ett kreativt sätt nyttjat intresse- och upplevelsebaserad kommunikation för att skapa effekt.

Årets jury består av 27 personer som i sin tur delats in i tre olika jurygrupper.

– Vi har eftersträvat en sammansättning som väl företräder branschen nationellt och med representanter från flera regioner med olika bakgrunder inom event, sponsring och kommunikation tycker vi att vi lyckats mycket väl, säger jurymoderator Cecilia Perlind, kommunikationschef på Kantar-Sifo, i ett pressmeddelande.

Hanna Frick

Reporter

Publicerad 2018-02-02 07.23Uppdaterad 2018-02-02 07.23

Ämnen i artikeln:

Årets jury:

Ann Johansson, Chef på Halmstad Convention BureauAnnika Bränning, Insamlingschef Företag UNICEFCaroline Axelius, Konceptchef TV4Christina Lentell, Client Director McCannErik Frithiof, Affärsutvecklingsansvarig DreambagEva-Marie Röhl, Reklamchef ATGFredrik Kullberg, Marknadschef Apotek HjärtatHarriet Tiderman Säfwenberg, Kommunikationschef En Svensk KlassikerHenrik Berndtson, Partner & vp Sales Blixten & CoJoakim Gustafsson, Sponsorship & Event Manager SEBJosefin Sollander, Sponsorships and Business Development SkansenJosephine Sirander, Sponsorship Manager ÅFLena Hermansson, Sponsorchef VasaloppetLennart Söderberg, Account Director MKTGMalin Duintjer, Insamlings- och marknadschef Stiftelsen FriendsMarie Bark, Marknadschef PreemMarie Lasota, vd PS CommunicationMathias Kemi, Director Sponsorship & Partnership Scandic HotelsMirelle Andreasson, Business Developer & Partner TangoOlle Håkanson, Partner Håkanson UnitedSofi Franzén, vd EventyrSofia Juhlin, Marknadschef MyNewsDeskStefan De Flon, Brand Manager SAABThomas Andersson, Försäljningschef Gothia CupTommy Brotte, vd Interaktiva MötenUlrika Johansson, Projektledare Events Brand Bus Tele2Ulrika Norin, Partner Likehouse Kommunikation och Media