Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Event/sponsring

Bjuder resenärer på mat i ny kampanj

Publicerad: 9 Januari 2013, 05:21
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:59

Under januari bjuder Matkomfort och SJ Uppsalapendelns resenärer på gryta. Kampanjen sker under SJ:s marknadsföringskanal Get Onboard.


Ämnen i artikeln:

SJ

Get Onboard är SJ:s marknadsföringskanal som låter bolagets kunder höra, smaka och uppleva tjänster och kampanjer.

Det är under den parollen som Matkomfort, som erbjuder hemleverans av matkassar, under sex tillfällen i januari dukar upp grytorna på plattform 3 på Stockholms centralstation, varifrån Uppsalapendeln går.

Resenärerna bjuds bland annat på gulaschgryta, nötfärsgryta och rödvinsgryta i smakportioner.

– Samarbetet med SJ känns helt rätt för oss då vi vill nå den pendlande Uppsalabon som vi vet spenderar mycket tid på sitt resande. En tid som gör att det blir svårare att få ihop vardagspusslet där mat är en viktig daglig ingrediens. Att bjuda på våra smaker direkt på perrongen är ett spännande sätt att möta våra blivande kunder, säger Matkomforts marknadschef Fredrik Åkesson i ett pressmeddelande.

Utöver provsmakningen av grytor kommer resenärerna kunna ta del av flera erbjudanden ombord på pendeltåget. Dessutom finns möjlighet att beställa direkt från Matkomforts sajt under resans gång.

Datumen

10 jan

16 jan

21 jan

24 jan

28 jan

31 jan

Sofia Hvenström


Ämnen i artikeln:

SJ

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.