Bjuder resenärer på mat i ny kampanj

2013-01-09 06:21  

Under januari bjuder Matkomfort och SJ Uppsalapendelns resenärer på gryta. Kampanjen sker under SJ:s marknadsföringskanal Get Onboard.

Get Onboard är SJ:s marknadsföringskanal som låter bolagets kunder höra, smaka och uppleva tjänster och kampanjer.

Det är under den parollen som Matkomfort, som erbjuder hemleverans av matkassar, under sex tillfällen i januari dukar upp grytorna på plattform 3 på Stockholms centralstation, varifrån Uppsalapendeln går.

Resenärerna bjuds bland annat på gulaschgryta, nötfärsgryta och rödvinsgryta i smakportioner.

– Samarbetet med SJ känns helt rätt för oss då vi vill nå den pendlande Uppsalabon som vi vet spenderar mycket tid på sitt resande. En tid som gör att det blir svårare att få ihop vardagspusslet där mat är en viktig daglig ingrediens. Att bjuda på våra smaker direkt på perrongen är ett spännande sätt att möta våra blivande kunder, säger Matkomforts marknadschef Fredrik Åkesson i ett pressmeddelande.

Utöver provsmakningen av grytor kommer resenärerna kunna ta del av flera erbjudanden ombord på pendeltåget. Dessutom finns möjlighet att beställa direkt från Matkomforts sajt under resans gång.

Datumen

10 jan

16 jan

21 jan

24 jan

28 jan

31 jan

Sofia Hvenström

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt