Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Event/sponsring

ATG tar in Minnesota

ATG väljer Minnesota som ny eventbyrå.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 16 Oktober 2015, 12:33
Uppdaterad: 21 Mars 2016, 08:59

Ämnen i artikeln:

ATGMinnesota

I våras gick ATG ut i en pitch för att hitta en sponsrings- och eventbyrå. Nu har valet fallit på Minnesota.

– Vi blev imponerade över Minnesotas strategiska förmåga, att tänka hela vägen och hålla ihop bitarna – från hållbarhetsprojekt till enstaka eventlösningar, säger Sten Andersen, marknadschef på ATG, i ett pressmeddelande.

Minnesotas uppdrag blir att hjälpa ATG att maximera kundupplevelsen, primärt i egna och förtjänade kanaler, och att koppla det till digitala och sociala medier.

– Dessutom ger oss Minnesota med sin mångåriga erfarenhet den kvalitet och den trygghet som ett långsiktigt samarbete kräver, fortsätter Sten Andersen.

Arbetsgrupp

Jonas Cavallin – Account Director

Sofia Thomasson - Planner

Niclas Rahm – PR & Concept Director

Per Lind – Art Director

Johan Lundin - Copywriter

Emelie Rosén – Account Manager

Christoffer Ramfors – Strategic Director

Ämnen i artikeln:

ATGMinnesota

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.