Event/sponsring
Än finns chans att tävla i Inhouse
Publicerad: 23 augusti 2019, 06:02
Inhouse arrangeras av Dagens Media och Resumé. Priserna delas ut vid en gala på Berns 7 november.
Det finns fortfarande möjlighet att skicka in bidrag till Inhouse – tävlingen som belönar reklam producerad internt på Sveriges marknads- och inhouseavdelningar.
Ämnen i artikeln:
InhouseDet är drygt tre veckor kvar till dess att inlämningen till Inhouse stänger, närmare bestämt 15 september 2019. Det innebär att deadline är framflyttad två veckor.
Enligt Inhouse-juryns ledamot Christel Hedin, till vardags vd på Abakus och själv prisad i både svenska och internationella reklamtävlingar, är det viktigt att vara med och tävla.
– Genom att tävla får man en oberoende utvärdering av hur duktig man är. Att vinna skapar en stolthet i teamet, det visar att man är på rätt väg och vinster gör också att man lättare kan locka till sig talanger när det är dags att rekrytera, har hon tidigare sagt till Dagens Media.
LÄS ÄVEN: Bästa tipsen för att vinna i Inhouse
Inhouse-tävlingen utgörs av kategorierna Bästa kampanj, Bästa inkluderande kampanj, Bästa trycksak, Bästa DR-utskick, Bästa expo, Bästa digitala marknadsföring, Årets inhouseavdelning samt Årets rookie.
Juryn kommer att bedöma enheternas och kampanjernas idé och strategi, kreativa höjd och resultat. I kategorin Årets inhouseavdelning och Årets rookie belönas ett framgångsrikt marknadsföringsarbete och ett professionellt arbetssätt.
LÄS ÄVEN: De dömer i Inhouse 2019
Priserna delas ut i valörerna guld, silver och brons vid en gala på Berns i Stockholm den 7 november 2019.
Här hittar du de fullständiga tävlingsreglerna och skickar in ditt bidrag.