Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag22.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Event/sponsring

Än finns chans att tävla i Inhouse

Publicerad: 23 Augusti 2019, 06:02

Inhouse arrangeras av Dagens Media och Resumé. Priserna delas ut vid en gala på Berns 7 november.

Det finns fortfarande möjlighet att skicka in bidrag till Inhouse – tävlingen som belönar reklam producerad internt på Sveriges marknads- och inhouseavdelningar.


Ämnen i artikeln:

Inhouse

Det är drygt tre veckor kvar till dess att inlämningen till Inhouse stänger, närmare bestämt 15 september 2019. Det innebär att deadline är framflyttad två veckor.

Enligt Inhouse-juryns ledamot Christel Hedin, till vardags vd på Abakus och själv prisad i både svenska och internationella reklamtävlingar, är det viktigt att vara med och tävla.

– Genom att tävla får man en oberoende utvärdering av hur duktig man är. Att vinna skapar en stolthet i teamet, det visar att man är på rätt väg och vinster gör också att man lättare kan locka till sig talanger när det är dags att rekrytera, har hon tidigare sagt till Dagens Media.

LÄS ÄVEN: Bästa tipsen för att vinna i Inhouse 

Inhouse-tävlingen utgörs av kategorierna Bästa kampanj, Bästa inkluderande kampanj, Bästa trycksak, Bästa DR-utskick, Bästa expo, Bästa digitala marknadsföring, Årets inhouseavdelning samt Årets rookie. 

Juryn kommer att bedöma enheternas och kampanjernas idé och strategi, kreativa höjd och resultat. I kategorin Årets inhouseavdelning och Årets rookie belönas ett framgångsrikt marknadsföringsarbete och ett professionellt arbetssätt.

LÄS ÄVEN: De dömer i Inhouse 2019 

Priserna delas ut i valörerna guld, silver och brons vid en gala på Berns i Stockholm den 7 november 2019.

Här hittar du de fullständiga tävlingsreglerna och skickar in ditt bidrag.  

Madeleine Nilsson

Reporter

madeleine.nilsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.