Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Direktmarknadsföring

Ullenius ordförande i Guldlådan

Andreas Ullenius från Åkestam Holst greppar ordförandeklubban i Postens dr-tävling Guldlådan.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 24 Januari 2012, 09:38
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:35

Ämnen i artikeln:

Posten

Inför årets upplaga av tävlingen förändrats rejält – från en tävling för byråer till en tävling för reklamskolor.

Den 16 februari får sex finalister möjlighet att presentera sina kampanjer för juryn. Uppdraget är att skapa två kampanjer – en med syfte att öka användningen av QR-koder, och en med syfte att generera minst 1000 nya månadsgivare till välgörenhetsorganisationen Wateraid.

Här är hela juryn:

Ordförande - Andreas Ullenius, creative director, Åkestam Holst

Peter Örn, styrelseledamot i WaterAid

Christina Knight, creative director, Ingo

Fredrik Simonsson, creative director, DDB

Lotta Mårlind, art director, Garbergs

Ämnen i artikeln:

Posten

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.