Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Direktmarknadsföring

Rekordintresse för 48h

Publicerad: 26 Februari 2013, 04:42
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:54

Studenternas reklamtävling 48h lockar 100 personer mer än förra årets rekordår.


Ämnen i artikeln:

48H

För två veckor sen kunde dagensmedia.se berätta att juryn till studentreklamtävlingen 48h var fullständig, och kommer ledas av reklamchefen Lars Axelsson. Nu meddelar tävlingens projektledare Calle Nilsson att tävlingen lockat rekordmånga tävlande.

– Det känns väldigt bra. Alla i projektet har gjort ett sjukt bra jobb med att ha kontakt med skolorna som också hjälpt till med att informera om tävlingen, säger han.

Förra året var det strax över 300 personer som anmält sig till tävlingen, vilket var ett nytt rekord. Nu har totalt 402 personer anmält sig till årets tävling, vilket gläder Calle Nilsson.

– Vi har arbetat väldigt hårt med att åka runt i Sverige och engagera. Vi har även haft ambassadörer på skolorna som har hjälpt till.

Sebastian Parkkila


Ämnen i artikeln:

48H

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.