Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Direktmarknadsföring

PAR och Direktmedia går samman

Två av de största aktörerna inom direktmarknadsföring går samman och bildar Bisnode Marknad.

Sofia Hvenström


Publicerad: 11 Januari 2013, 14:40
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:59

Ämnen i artikeln:

Bisnode

Bisnode Marknad vill med den nya organisationen minska tiden från idé till produkt på marknaden.

– Jag är övertygad om att vi är på väg att bli en tydlig marknadsledare där vi tillsammans kan utveckla de bästa lösningarna, möta kundernas krav och omvärldens utmaningar. Vi jobbar nu smartare tillsammans för att kunna erbjuda kunderna relevant information, analyserad och presenterad på ett sätt som inspirerar dem att ta smarta beslut, säger Lars Pettersson, koncernchef på Bisnode, i ett pressmeddelande.

Under 2013 kommer fler organisatoriska förändringar att ske inom Bisnodekoncernen.

Dagensmedia.se söker Lars Pettersson och Björn-Erik Karlsson, Nordenchef på Bisnode.

Ämnen i artikeln:

Bisnode

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.