Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag03.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Direktmarknadsföring

Nytt nummer av Branschanalys ute

Publicerad: 12 November 2014, 08:07
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:23

I andra utgåvan av Branschanalys gör vi en djupdykning i hemelektronikkedjornas varumärken och marknadsföring.


I Branschanalys synar vi Sveriges mest reklamintensiva branscher. I första utgåvan granskade vi bilbranschen, och i andra utgåvan, som medföljer nummer 19 av Dagens Media, är det hemelektronikkedjorna som sätts under lupp.

Här är rubrikerna:

• Lynxeye: Netonnet visar störst potential – jämförs med flygbolaget Norwegian

• Teknisk utveckling bakom branschens försäljningsökning

• Jättarna kapar medieköpen – växlar över till digitala kanaler

• Elgiganten sticker ut i profillös bransch – "De har varit med längst och är störst"

• Sibas största utmaning – relevant reklam

• Sociala medier: "Det är svårt – spretar och förändras fort"

– Så lyckas du i sociala medier

• Ledare: Försäljningen har tagit fart

Du som väljer att prenumerera på Dagens Media får tillgång till tidningens artiklar både på papper och digitalt. Här finns info om hur du som prenumerant läser tidningen digitalt.

 

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.