Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Direktmarknadsföring

JG fixar magasin åt SAS

Publicerad: 7 Februari 2014, 09:57
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:48

JG Communication ligger bakom ett magasin som ska hjälpa SAS att värva nya medlemmar.


Ämnen i artikeln:

SAS

Magasinet ”Allt har en poäng” distribueras just nu med dagstidningar i Sverige, Norge och Danmark. Upplagan är närmare 2 miljoner exemplar.

Syftet med magasinet är att öka både befintliga och potentiella kunders kunskap om förmånerna i lojalitetsprogrammet Eurobonus, som från och med april bland annat innehåller fler förmånsnivåer än tidigare.

– Vad många inte vet är att det är gratis att gå med i Eurobonus och att även de som inte reser kan tjäna poäng till en flygresa. Vi gör det nu enklare att nå till förmånerna inom Silvernivån, samt inför en ny nivå ovanför Guld som heter Diamant, säger Johan Åhlén, marknadsdirektör på SAS, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

SAS

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev