Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Direktmarknadsföring

JG fixar magasin åt SAS

JG Communication ligger bakom ett magasin som ska hjälpa SAS att värva nya medlemmar.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 07 Februari 2014, 09:57
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:48

Ämnen i artikeln:

SAS

Magasinet ”Allt har en poäng” distribueras just nu med dagstidningar i Sverige, Norge och Danmark. Upplagan är närmare 2 miljoner exemplar.

Syftet med magasinet är att öka både befintliga och potentiella kunders kunskap om förmånerna i lojalitetsprogrammet Eurobonus, som från och med april bland annat innehåller fler förmånsnivåer än tidigare.

– Vad många inte vet är att det är gratis att gå med i Eurobonus och att även de som inte reser kan tjäna poäng till en flygresa. Vi gör det nu enklare att nå till förmånerna inom Silvernivån, samt inför en ny nivå ovanför Guld som heter Diamant, säger Johan Åhlén, marknadsdirektör på SAS, i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

SAS

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.