Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Direktmarknadsföring

Eventbyrå visar upp sig för andra byråer

Publicerad: 5 November 2013, 08:44
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:57

Eventbyrån CBAB Event drar igång en egenkampanj riktad till pr,- reklam- och mediebyråer.


CBAB Event vill positionera sig som en ”mittemellan”-byrå och därigenom vara ett alternativ när varken små eller stora event ska produceras. ”Mittemellan svart och vitt finns inte grått”, lyder budskapet.

Kampanjen går ut postalt till utvalda byråer under denna vecka, i form av en inbjudan till en föreläsning om löpning. Varje inbjudan är skräddarsydd för respektive mottagare.

– Den här målgruppen är väldigt uppvaktad och det kändes därför viktigt att lägga energi på att skräddarsy inbjudan för att nå fram. Vi hoppas att vi genom den extra ansträngningen lyckas charma vår målgrupp och att de blir intresserade av att träffa oss och få veta mer om hur vi kan hjälpa dem med eventlösningar, säger Lina Harbom Hedberg, grundare av CBAB Event, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.