Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Direktmarknadsföring

Dubbla svenska guld i Echo awards

Alla svenska nominerade kammade hem priser.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 06 Oktober 2015, 07:15
Uppdaterad: 06 December 2015, 20:27

Ämnen i artikeln:

Echo AwardsVolvo CarsAbakusMRM McCannMecka

I Boston i natt avgjordes Echo Awards, världens största tävling för direktmarknadsföring, där alla fyra svenska byråer som var nominerade tog hem priser.

Abakus vann guld för kampanjen "Turning words in to action" för If i kategorin Insurance. Även DigitasLBI belönades med guld för "Volvo: All-new XC90 Virutal Launch" i kategorin Automotive.

Meckas kampanj "The stand up marathon" för Matting i kategorin Product Manufacturing and Distribution vann silver och det gjorde även MRM McCann för "The Electric Bike-Banner" i kategorin Communications/Utilities.

LÄS OCKSÅ:

 

 

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.