Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Direktmarknadsföring

Deadline flyttas för bidrag till Guldnyckeln

Den som vill tävla med sin kampanj kan fortfarande göra det. Deadlinen för bidrag till Guldnyckeln flyttas fram till på måndag.

Andreas Gabrielsson

andreas.gabrielsson@dagensmedia.se


Publicerad: 05 Februari 2015, 08:46
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:14

Ämnen i artikeln:

Guldnyckeln

Sista inlämningsdagen för tävlingsbidrag till Guldnyckeln var egentligen idag. Nu skjuts deadlinen fram till måndagen 9 februari.

– Det är många som har ringt och vill ha förlängd deadline, så då tänkte vi ”OK!” och bestämde oss för det, säger Michaela Pålsson, projektledare för Guldnyckeln, till Dagens Media.

Guldnyckeln är en av Sveriges tre största reklamtävlingar och är inriktad på direkt marknadsföring. De som får guld i tävlingen direktkvalificeras till semifinal i tävlingen Echo Awards.

Bortsett från galakvällen med prisutdelning består Guldnyckeln också av en inspirationsdag med föreläsare.

 

Läs även:

Ämnen i artikeln:

Guldnyckeln

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.