Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Direktmarknadsföring

Creative Meetings roddar Guldnyckeln

Det blir eventbyrån Creative Meetings som får äran att arrangera direktmarknadsföringsbranschens stora gala.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 26 Augusti 2013, 06:48
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:37

Ämnen i artikeln:

GuldnyckelnSwedma

Förutom den stora galan 20 mars 2014 så består Guldnyckeln även av en seminariedag som Creative Meetings ska arrangera.

Byrån är specialiserad på b2b-event, och har tidigare bland annat belönats med eventpriset Gyllene Hjulet.

– Creative Meetings är väldigt engagerade och de har en stor vilja. Dessutom är de nytänkande och har kommit med många bra idéer, säger Kristin Bernhardsson, projektledare för Guldnyckeln.

Vilka förändringar kommer besökarna att få uppleva?

– Nu vill jag inte säga för mycket, men vi kommer att satsa på mer interaktivitet med publiken. Direktmarknadsföring handlar ju mycket om dialog så vi vill föra in det i eventet också.

Liksom förra året jobbar Guldnyckeln även med reklambyrån Mecka, som sköter marknadsföringen av eventet. Den första kampanjen ska dra igång senare i höst.

Förra årets event gjordes av PS Communication.

Bakom Guldnyckeln står branschorganisationen Swedma.

Ämnen i artikeln:

GuldnyckelnSwedma

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.