Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag21.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Direktmarknadsföring

Box Experience väljer Trackster

Publicerad: 17 Januari 2011, 13:42
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:25

Upplevelseföretaget Box Experience gör sin största satsning sedan starten. Till sin hjälp tar de Trackster.


- Syftet är att få folk att välja Box Experience för annorlunda upplevelser, säger Adam Lundberg, projektledare på Trackster.

Samarbetet kommer efter en upphandling som genomfördes i november.

- Vi kommer ha hand om hela deras kommunikation med fokus på att bygga relationer och lojalitet i direkta kanaler i kombination med överraskande och oväntade lösningar, säger Adam Lundberg.

Han kan inte säga något om vad samarbetet kommer resultera i men att det kommer visas under året. Adam Lundberg säger dock att de är glada över sin nya kund.

- Det är en kul produktoch ett spännande företag att jobba med, säger han.

Arbetsgrupp Trackster:

Cia Jonsson, vd & kundansvarig

Adam Lundberg, projektledare

Ludwig Jonsson, planner

Jenny Lööf, produktionsledare

Jens Carlander, original

Fredrik Achatius, ad

Niklas Synning, copywriter

Marie Larsson

dagensmedia.redaktion@almamedia.fi

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.