Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Vi tecknade 28 digitala prenumerationer – här är vad vi lärde oss

Vi tecknade 28 digitala prenumerationer – här är vad vi lärde oss

Dagens Media har granskat 28 digitala prenumerationstjänster för att kartlägga kundresan, uppsägningsprocessen – och hur skickliga bolagen är på onboarding. Det skulle visa sig bli en resa med många känslor och insikter – här är de sammanfattade resultatet av temaveckan.

Publicerad: 8 april 2022, 09:40

Ämnen i artikeln:

DagspressDagens NyheterReadlySvensk DamtidningDagens MediaBreakitNy TeknikNetflixHBOAmazonApple TVCMoreDisney PlusDiscoveryParamount plusViaplaySpotifyStorytelNextoryBookbeatGöteborgs-PostenCorrenHD-SydsvenskanSvDExpressenAftonbladetTema: Digitala prenumerationerDigitala temaveckor

Så fungerar 28 olika prenumerationer – och det kan bolagen göra bättre.

Konkurrensen om användarnas pengar är stenhård. Innehållet som de digitala tjänsterna erbjuder är givetvis kärnan i affären – men kundens väg och upplevelse för att överhuvudtaget komma åt det där

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev