onsdag27 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

”Vi måste landa i en ny vardag”

Publicerad: 26 november 2020, 12:28

Bella Goldman, Fredrik Wass och Malin Häger ger sin syn på 2021. Foto: Janne Næss/Anette Persson/TV4

DEL 1. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Lidls Bella Goldman, Sveriges Tidskrifters Fredrik Wass och TV4:s Malin Häger ger sin syn på vad som väntar nästa år.

Ämnen i artikeln:

21 experter om 2021LidlSveriges TidskrifterTV4Fredrik WassMalin HägerCross Media Measurement

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


En fortsatt ökning av mediekonsumtion i hemmet, satsningar på kvalitetsinnehåll, coronapandemin som en trigger för en snabbare digital acceleration, men även mediebolag som tvingas lägga ner. Det är några av

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev