Digitalt
”Vi måste landa i en ny vardag”
Publicerad: 26 november 2020, 12:28
Bella Goldman, Fredrik Wass och Malin Häger ger sin syn på 2021. Foto: Janne Næss/Anette Persson/TV4
DEL 1. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Lidls Bella Goldman, Sveriges Tidskrifters Fredrik Wass och TV4:s Malin Häger ger sin syn på vad som väntar nästa år.
Ämnen i artikeln:
21 experter om 2021LidlSveriges TidskrifterTV4Fredrik WassMalin HägerCross Media MeasurementEn fortsatt ökning av mediekonsumtion i hemmet, satsningar på kvalitetsinnehåll, coronapandemin som en trigger för en snabbare digital acceleration, men även mediebolag som tvingas lägga ner. Det är några av
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.