Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 26 November 2020, 12:28
Bella Goldman, Fredrik Wass och Malin Häger ger sin syn på 2021.
Foto: Janne Næss/Anette Persson/TV4
DEL 1. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Lidls Bella Goldman, Sveriges Tidskrifters Fredrik Wass och TV4:s Malin Häger ger sin syn på vad som väntar nästa år.
En fortsatt ökning av mediekonsumtion i hemmet, satsningar på kvalitetsinnehåll, coronapandemin som en trigger för en snabbare digital acceleration, men även mediebolag som tvingas lägga ner. Det är några av
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.