Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag14.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

”Vi har blivit pushade flera år in i framtiden”

Publicerad: 8 december 2020, 14:19

Medieinvesteringarna beräknas i år att minska med 11 procent, medan BNP förväntas minska med cirka 4 procent, beroende på vilken institution som gör prognosen.

DEL 8. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Dagens Media frågar 21 experter om deras bild av 2021.


Ämnen i artikeln:

21 experter om 2021LidlSveriges TidskrifterTV4TUViva MediaAzerionGoogleUnited ScreensHearBonnier NewsAmplifiSocial IndustriesPHDSvenska DagbladetEyevinnSynsamSpotifyClear ChannelMindshare

En fortsatt ökning av mediekonsumtion i hemmet, satsningar på kvalitetsinnehåll, coronapandemin som en trigger för en snabbare digital acceleration, men även mediebolag som tvingas lägga ner. Det är några av

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.