Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag14.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

”Varumärken förväntas erbjuda en digital upplevelse i framkant”

Publicerad: 30 november 2020, 13:36

Googles Carl Wåreus, United Screens Natalie Tideström Heidmark och Hears Jochum Forsell ger sin syn på mediemarknaden 2021.

Foto: Janne Næss/press

DEL 3. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Googles Carl Wåreus, United Screens Natalie Tideström Heidmark och Hears Jochum Forsell ger sin syn på vad som väntar nästa år.


Ämnen i artikeln:

21 experter om 2021GoogleUnited ScreensHearCarl WåreusNatalie Tideström Heidmark

IRM reviderade i september den dystra prognosen över årets medieinvesteringar och räknar nu med att marknaden tappar 4,5 miljarder kronor i år och annonsintäkterna skulle därmed landa på 36,5 miljarder

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.