Digitalt
”Varumärken förväntas erbjuda en digital upplevelse i framkant”
Publicerad: 30 november 2020, 13:36
Googles Carl Wåreus, United Screens Natalie Tideström Heidmark och Hears Jochum Forsell ger sin syn på mediemarknaden 2021. Foto: Janne Næss/press
DEL 3. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Googles Carl Wåreus, United Screens Natalie Tideström Heidmark och Hears Jochum Forsell ger sin syn på vad som väntar nästa år.
IRM reviderade i september den dystra prognosen över årets medieinvesteringar och räknar nu med att marknaden tappar 4,5 miljarder kronor i år och annonsintäkterna skulle därmed landa på 36,5 miljarder
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.