fredag22 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

”Varumärken förväntas erbjuda en digital upplevelse i framkant”

Publicerad: 30 november 2020, 13:36

Googles Carl Wåreus, United Screens Natalie Tideström Heidmark och Hears Jochum Forsell ger sin syn på mediemarknaden 2021. Foto: Janne Næss/press

DEL 3. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Googles Carl Wåreus, United Screens Natalie Tideström Heidmark och Hears Jochum Forsell ger sin syn på vad som väntar nästa år.

Ämnen i artikeln:

21 experter om 2021GoogleUnited ScreensHearCarl WåreusNatalie Tideström Heidmark

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


IRM reviderade i september den dystra prognosen över årets medieinvesteringar och räknar nu med att marknaden tappar 4,5 miljarder kronor i år och annonsintäkterna skulle därmed landa på 36,5 miljarder

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev