Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Uppköp, alternativa metoder och skräddarsydd datainsamling – mediebyråerna om hur de rustar sig inför cookiedöden

Publicerad: 18 maj 2021, 05:32

Montage: Tom Fägrell

Cookiedöden närmar sig med stora steg. Dagens Media tar tempen på hur mediebyråerna tacklar utfasningen av tredjepartskakor och tar reda på vad Group M, Magna, OMD, Dentsu Aegis, Bizkit Havas, Adon och Tre Kronor anser svårast i omställningen.


Ämnen i artikeln:

CookiesMediebyråerMartech och adtech

Betydligt sämre träffsäkerhet och en överhängande risk för en ännu större reklamtrötthet. Det är det som kan väntas när tredjepartskakorna fasas ut. Med andra ord en mardröm för alla som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.