Digitalt
Uppköp, alternativa metoder och skräddarsydd datainsamling – mediebyråerna om hur de rustar sig inför cookiedöden
Publicerad: 18 maj 2021, 05:32
Foto: Tom Fägrell
Cookiedöden närmar sig med stora steg. Dagens Media tar tempen på hur mediebyråerna tacklar utfasningen av tredjepartskakor och tar reda på vad Group M, Magna, OMD, Dentsu Aegis, Bizkit Havas, Adon och Tre Kronor anser svårast i omställningen.
Betydligt sämre träffsäkerhet och en överhängande risk för en ännu större reklamtrötthet. Det är det som kan väntas när tredjepartskakorna fasas ut. Med andra ord en mardröm för alla som
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.