Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Ukraina: Aller skänker annonsutrymme till hjälporganisationer

Publicerad: 28 februari 2022, 13:23

Aller Media pausar kampanjen ”Lauramånaden”, som skulle ha gått över mediehusets 23 varumärken.

Foto: Aller Media

UPPDATERAD. Aller Media pausar mars stora månadskampanj och skänker istället annonsplats till hjälporganisationer: ”Alla våra tankar går till Ukraina”, säger kommunikationschefen Jennie Knutsson.


Ämnen i artikeln:

Aller MediaToppnyheter eftermiddagUkraina

I mars skulle Aller Media startat årets ”Lauramånaden”, en satsning som sjösattes förra året, där mediehuset både på annonsplats och redaktionellt lyfter en organisation som gör gott för kvinnor. I

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev