Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag17.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Tydligt lokalt utbud på varje marknad viktigt för Storytel

Publicerad: 1 Februari 2021, 12:39

Storytel arbetar med personalisering för att minska churnen.

Storytel såg en kraftig ökning av antalet betalande abonnenter under fjärde kvartalet 2020. Direktdialoger med kunder och tydligt lokala erbjudande på varje enskild marknad är viktiga verktyg för att minska churn.


Ämnen i artikeln:

StorytelcoronavirusetDigitala prenumerationer

Ljudboks-tjänsten Storytel hade 1,4 miljoner betalande abonnenter i genomsnitt under fjärde kvartalet 2020. Det är en ökning med 81 700 kunder jämfört med det tredje kvartalet 2020 – samt en

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.