Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag23.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

TV3 ökar med 83 procent

Publicerad: 28 November 2013, 05:00
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:54

Premiären av Paradise Hotel bidrog till ökad trafik i TV3:s sajt, vilket gjorde sajten till veckans raket.


Ämnen i artikeln:

TV3

Under förra veckan ökade trafiken till TV3: sajt med 83 procent. Totalt besöktes sajten av 767 000 unika webbläsare.

– Mest drog ”Ensam mamma söker” samt ”Paradise hotel” som hade sin premiär i veckan som gick, säger Tobias Eidem, chef på Sveriges Annonsörers KIA-index.

Näst mest ökade Nyheter24.se med 54,3 procent. Nedslaget förra veckan blev för SL:s hemsida med lite tapp på 13,6 procent.

KIA-index ägs och drivs av Sveriges Annonsörer och är den officiella mätvalutan för svenska webbplatser. Sedan en tid tillbaka mäts även trafiken till mobilsajter.

Här är hela topp 20-listan vecka 47

Placering Namn  % 1 (1) www.aftonbladet.se  -0,3 2 (2) blocket.se  -1,5 3 (3) hitta.se  -1,1 4 (4) www.expressen.se  -10,5 5 (5) svt.se  8,4 6 (6) Eniro.se  0,4 7 (7) DN.se  10,7 8 (9) svd.se  4,3 9 (8) hemnet.se  -4,8 10 (10) prisjakt.nu  8,4 11 (17) nyheter24.se  54,3 12 (11) tv.nu  -0,1 13 (15) SF Bio  28,5 14 (23) TV3  83,5 15 (14) familjeliv.se  0,9 16 (13) di.se  -5,4 17 (12) SL  -13,6 18 (16) gp.se  -2,5 19 (18) laget.se  -1 20 (20) Klart.se  3,1

Malin Ljungberg

Ämnen i artikeln:

TV3

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.