Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Tre Schibsted-bidrag till final i INMA Awards

Publicerad: 2 Mars 2015, 15:32
Uppdaterad: 25 Maj 2016, 11:41

Tre svenska bidrag finns med bland finalisterna i 2015 års upplaga av INMA Awards.


INMA Awards är en internationell tävling för marknadsföring och försäljning för nya medieföretag och idéer. Till 2015 års upplaga av tävlingen lämnades 578 bidrag från 190 företag från 38 olika länder.

Tre av bidragen som gått till final är svenska. Alla kommer från Schibsted.

I kategorin för bästa nya mobiltjänst nomineras Omni.

I kategorin för bästa produkt eller varumärke för att nå en ny målgrupp nomineras Lajkat.se.

I kategorin för bästa idé för att öka försäljning av prenumerationer nomineras Aftonbladet Plus maj-kampanj.

Vinnarna kommer att presenteras den 12 maj på INMA World Congress i New York.

Jonas Löfvenberg

jonas.lofvenberg@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.