Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Sveriges Annonsörer: ”Vi jobbar med effektfrågan på ett felaktigt sätt i dag”

Publicerad: 5 Juni 2020, 05:39

”Det handlar inte bara om vikten av att mäta och följa upp effekten, utan också om hur man åstadkommer effekt”, säger Sveriges Annonsörers vd Hanna Riberdahl.

Foto: Janne Næss

Effektfrågan är den viktigaste och mest utmanande frågan för Sveriges Annonsörers medlemmar, enligt vd:n Hanna Riberdahl: ”Det kommer att krävas att vi jobbar på bred front”. Därför lanseras nu ”Effektinitiativet”.


Ämnen i artikeln:

Sveriges Annonsörer

På onsdagen publicerade Resumé en debattartikel i vilken Sveriges Annonsörer, tillsammans med en rad tunga branschprofiler från några av de stora varumärkena, vände sig till branschen i ett upprop

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Sveriges Annonsörer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.