Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 5 juni 2020, 05:39
”Det handlar inte bara om vikten av att mäta och följa upp effekten, utan också om hur man åstadkommer effekt”, säger Sveriges Annonsörers vd Hanna Riberdahl.
Foto: Janne Næss
Effektfrågan är den viktigaste och mest utmanande frågan för Sveriges Annonsörers medlemmar, enligt vd:n Hanna Riberdahl: ”Det kommer att krävas att vi jobbar på bred front”. Därför lanseras nu ”Effektinitiativet”.
Ämnen i artikeln:
Sveriges AnnonsörerPå onsdagen publicerade Resumé en debattartikel i vilken Sveriges Annonsörer, tillsammans med en rad tunga branschprofiler från några av de stora varumärkena, vände sig till branschen i ett upprop
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Sveriges Annonsörer