Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt presenteras av:

Stina Honkamaa Bergfors till Content talks

Publicerad: 23 September 2013, 06:20
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:33

United Screens vd blir huvudtalare när Spoon bjuder in till en dag om content marketing.


Ämnen i artikeln:

SpoonUnited Screens

För första gången anordnar content marketingbyrån Spoon eventet Content talks som fokuserar på storytelling och riktad kommunikation.

Huvudtalare under dagen blir Stina Honkamaa Bergfors, Google Sveriges förra vd och vd för nystartade Unites Screens som kommer att tala under rubriken ”Vad krävs av varumärken för att lyckas på Youtube”.

– Vi ser att allt fler marknadsföringsbudgetar flyttar från traditionell reklam till content marketing. Med den här dagen vill vi bjuda på nyttiga och handfasta tips på hur man kan nå sin målgrupp med hjälp av rätt innehåll, säger Anders Ribba i ett pressmeddelande.

Content talks hålls på biografen Roy i Göteborg den 28 november.

Helen Preutz


Ämnen i artikeln:

SpoonUnited Screens

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev