Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

Stina Honkamaa Bergfors till Content talks

United Screens vd blir huvudtalare när Spoon bjuder in till en dag om content marketing.


Publicerad 2013-09-23 06:20
Uppdaterad 2015-12-06 13:33

Ämnen i artikeln:

Spoon

Dela artikeln:

För första gången anordnar content marketingbyrån Spoon eventet Content talks som fokuserar på storytelling och riktad kommunikation.

Huvudtalare under dagen blir Stina Honkamaa Bergfors, Google Sveriges förra vd och vd för nystartade Unites Screens som kommer att tala under rubriken ”Vad krävs av varumärken för att lyckas på Youtube”.

– Vi ser att allt fler marknadsföringsbudgetar flyttar från traditionell reklam till content marketing. Med den här dagen vill vi bjuda på nyttiga och handfasta tips på hur man kan nå sin målgrupp med hjälp av rätt innehåll, säger Anders Ribba i ett pressmeddelande.

Content talks hålls på biografen Roy i Göteborg den 28 november.

Helen Preutz

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.