Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Stampen släpper lösning för att hantera cookie-döden

Publicerad: 11 maj 2021, 12:04

Stampen Media släpper två annonserbjudanden som en av flera lösningar på cookie-döden.

Foto: Janne Næss/Stampen Media

Stampen erbjuder annonsörerna två nya lösningar för att komma runt blockeringen av tredjeparts-cookies. ”Vi vill erbjuda flera alternativ för våra annonsörer, säljbolag och säljare”, säger Håkan Hamrin, head of programmatic på Stampen Media.


Ämnen i artikeln:

StampenGoogleCookies

Nästa år slutar Google att stödja tredjepartscookies i sin webbläsare Chrome och följer därmed efter webbläsare som Mozilla och Apples Safari.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

StampenGoogleCookies

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.