Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Stampen rekryterar från Metro Mode

Publicerad: 22 Oktober 2013, 08:03
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:30

Katharina Kuylenstierna lämnar Metro för Stampen Fashion Media. Där blir hon ansvarig för Rodeos varumärke.


Ämnen i artikeln:

StampenMetro

Under de senaste fem åren har Katharina Kuylenstierna arbetat med att bygga upp Metros modesatsning.

Nu går hon till Stampen Fashion Media, kan Dagens Media berätta.

Där blir hon både ansvarig för varumärket Rodeo och för bolagets annonspaketeringar.

– Katharinas uppgift blir att utveckla konceptet Rodeo så att det blir en plattformsoberoende produkt och som är tillgänglig och attraktiv för flera samt att paketera Stampen Fashions Medias alla produkter såsom display, content marketing, PODs och rörligt, säger Stampen Fashion Medias vd Staffan Ekberg till Dagens Media.

Hur vill ni vidareutveckla Rodeo?

– I nuläget kan jag tyvärr inte ge ett mer detaljerat svar än så.

Stampen Fashion Media driver också sajterna Devote.se samt Nattstad.se.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

StampenMetro

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.