Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Stampen inleder samarbete med Nattstad

Publicerad: 5 September 2013, 07:19
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:35

Det blir Stampen Fashion Media som ska sköta communityn Nattstads annonsförsäljning framöver, kan Dagens Media berätta.


Nattstad grundandes i början av 2000-talet och har i dag både ett vimmel-community och ett nätverk av bloggar. Sajten riktar sig till tjejer i åldern 15-25 år och har enligt egen uppgift över 500 000 unika besökare varje vecka.

Nu inleder Nattstad ett samarbete med Stampen Fashion Media, som sedan tidigare driver Devote och Rodeo. Samarbetet innebär att Stampen kommer att sköta både sajtens annonsförsäljning samt Nattstads kommersiella samarbeten med bloggare.

– Vi har som ambition att erbjuda de bästa och mest kreativa annonsprodukterna i målgruppen. Nattstad är en stor och bra aktör som kompletterar våra övriga produkter Devote och Rodeo, säger Stampen Fashion Medias vd Staffan Ekberg till Dagens Media.

Samarbetet inleds nu i september.

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.