Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Spelsajten Mr Green byter reklamkoncept

Publicerad: 20 mars 2014, 09:09
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:44

UPPDATERAD. Spelsajten Mr Green lanserar ett nytt reklammanér och bjuder in till fest.


Ämnen i artikeln:

Mr Green

Mr Green går ut med sitt nya reklammanér i tv och på bio. Fest och känslan av att spela nätcasino står i fokus.

– Vi är övertygade att det finns många som undrar hur det känns att spela på ett nätcasino. Vi låter därför Mr Green själv bjuda in till fest och förklara hur det känns att uppleva Sveriges mest prisbelönade nätcasino, säger Clas Dahlén, Sverigechef på Mr Green, i ett pressmeddelande.

Spelbolaget lanserar även en kampanjsida i samband med bytet av reklamkoncept. På sajten, som är utformad som ett hem, ska kunderna få lära känna Mr Green som person.

Kampanjen är framtagen inhouse i samarbete med byrån Smoking Mirrors i London.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Mr Green

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.