Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Sociala medier-expertens lärdomar från ”Svenskarna och internet” till marknadsförarna

Publicerad: 11 oktober 2022, 10:30

Julia Strömberg, Senior Social Media Specialist, på PHD tycker att årets upplaga av ”Svenskarna och internet” är full av insikter.

Foto: Pixabay

Internetstiftelsens årliga kartläggning av våra e-vanor har kommit. Julia Strömberg, sociala medier-expert på PHD har läst ”Svenskarna och internet” och konstaterar bland annat att sociala medier bör vara ett självklart val i marknadsförarnas mediemix.

Ämnen i artikeln:

PHDSvenskarna och internetToppnyheter eftermiddagRedaktionens val

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


På tisdagsmorgonen släpptes årets upplaga av ”Svenskarna och internet”, Internetstiftelsens rapport som tittar på hur internetvanorna ser ut hos svenskarna.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev