Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Snapchats CMO: ”AR-annonsering är i sin linda”

Publicerad: 23 juni 2022, 08:00

Snapchats CMO Kenny Mitchell pratade med Dagens Media under sitt besök i Sverige.

Foto: Pressbild/TT Nyhetsbyrån

Snapchats marknadschef Kenny Mitchell om AR-revolutionen, konkurrensen med VR och Tiktok samt varför de fortsätter att gasa in i den ekonomiska oron: ”Marknaden har bara börjat utvecklas”, säger han till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

Snapchatsociala medierNyheter

2016 jobbade Kenny Mitchell på Gatorade, den amerikanska sportdrycksgiganten, och gjorde en framgångsrik AR-kampanj. Sex år senare är han marknadschef på Snapchat och tror att AR-annonsering bara är i sin

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev