Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag14.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Skönhetssajten Lykos omvända strategi – vill minska konverteringen

Publicerad: 25 november 2020, 06:31

Lykos ambition är att ha en lägre konvertering än de har i dag, säger vd:n Rickard Lyko.

Foto: Richard Frantzén

DEL 5. Lyko vill att konverteringen ska sjunka på sajten. Men inte på grund av att kunderna har svårt att komma till avslut, utan eftersom Lyko vill öka sajtbesöken. Vd:n Rickard Lyko delar med av tankarna bakom strategin.


Ämnen i artikeln:

Lyko Hair

Det spelar ingen roll om du arbetar på en dagstidning, ett streamingbolag eller en e-handel. Så länge det är en verksamhet som säljer någonting på nätet är processen där frågan

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Lyko Hair

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.