Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag18.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Skistar breddar varumärket – ska bli året-runt-aktör

Publicerad: 26 Januari 2021, 09:09

Skistar tar sikte på sommarhalvåret med hjälp av systrarna Kallur som ambassadörer.

Foto: Skistar/Andreas Zetterqvist/Motionsklubben

Skistar inleder en varumärkesförflyttning med målet att associeras med träning och hälsa, samtidigt som fokus på barmarkssäsongen blir allt tydligare. ✓Systrarna Kallur blir ambassadörer ✓Tar hjälp av Tre Kronor ✓Lockar nya partners trots pandemin


Ämnen i artikeln:

SkistarTre Kronor

I höstas valde Skistar efter en pitch att lämna Starcom till förmån för Tre Kronor. Men det finns inget missnöje med Starcom, berättar Mathias Lindström, kommersiell chef på Skistar, utan

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SkistarTre Kronor

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.