Digitalt
Skistar breddar varumärket – ska bli året-runt-aktör
Publicerad: 26 januari 2021, 09:09
Skistar tar sikte på sommarhalvåret med hjälp av systrarna Kallur som ambassadörer. Foto: Skistar/Andreas Zetterqvist/Motionsklubben
Skistar inleder en varumärkesförflyttning med målet att associeras med träning och hälsa, samtidigt som fokus på barmarkssäsongen blir allt tydligare. ✓Systrarna Kallur blir ambassadörer ✓Tar hjälp av Tre Kronor ✓Lockar nya partners trots pandemin
I höstas valde Skistar efter en pitch att lämna Starcom till förmån för Tre Kronor. Men det finns inget missnöje med Starcom, berättar Mathias Lindström, kommersiell chef på Skistar, utan
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.