onsdag27 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Skistar breddar varumärket – ska bli året-runt-aktör

Publicerad: 26 januari 2021, 09:09

Skistar tar sikte på sommarhalvåret med hjälp av systrarna Kallur som ambassadörer. Foto: Skistar/Andreas Zetterqvist/Motionsklubben

Skistar inleder en varumärkesförflyttning med målet att associeras med träning och hälsa, samtidigt som fokus på barmarkssäsongen blir allt tydligare. ✓Systrarna Kallur blir ambassadörer ✓Tar hjälp av Tre Kronor ✓Lockar nya partners trots pandemin

Ämnen i artikeln:

SkistarTre Kronor Media

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


I höstas valde Skistar efter en pitch att lämna Starcom till förmån för Tre Kronor. Men det finns inget missnöje med Starcom, berättar Mathias Lindström, kommersiell chef på Skistar, utan

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev