Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag09.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Silver för Mobiento

Publicerad: 18 november 2011, 06:46
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:50

I natt var det dags för prisutdelning i Los Angeles för den största internationella tävlingen för enbart mobila aktiviteter, MMA. Både Mobiento och CP+B Europe prisades.


Ämnen i artikeln:

Mobiento

Mobiento var nominerad för sjunde året i rad i tävlingen MMA. Den här gången för kampanjen "What the Fast" för Adidas och mobilappen "SMS is King" för Situation Sthlm. Resultatet blev ett silver i kategorin Direct Response.

– Vi är jätteglada över priset, och det är kul att sms uppmärksammas! Mitt i all app- hype så är faktiskt sms fortfarande ett otroligt effektivt sätt att kommunicera med sina kunder, säger Johanna Fagrell Köhler, VD på Mobiento, i ett pressmeddelande.

Även CB+B Europe var nominerade i tävlingen för Pringles Crunch Band-app för Procter & Gamble.  Byrån tog också pris som "second runner-up" i kategorin Cross Media Integration.

Synnöve Almer

Ämnen i artikeln:

Mobiento

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.