Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

SF värvar från McDonalds

Johan Kvist från svenska McDonalds blir produkt- och analyschef på SF Media.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se


Publicerad: 10 Juni 2013, 06:43
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:43

Ämnen i artikeln:

SF MediaMcDonalds

Johan Kvist har tidigare jobbat som bland annat analyschef, marknadschef och senast som produktchef på McDonalds.

Nu ska han utveckla SF Medias affärer och skapa framtidens produkter för annonsörerna.

– Bio är klart underutnyttjat och vi har många möjligheter i att ta fram nya lösningar som ska göra oss än mer unika och leverera starkare kundvärde. Det är då extra roligt att få hjälp av Johan Kvist som har en tung meritlista från sitt tidigare uppdrag och kommer kunna flytta oss snabbt fram i analyskraft och affärsutvecklingskompetens på den avdelning som han fått ansvar för att bygga upp, säger Ted Johansson, vd på SF Media, i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

SF MediaMcDonalds

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.