Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt presenteras av:

Schibsted och UNT i samarbete

Publicerad: 15 Juni 2012, 06:50
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:18

Schibsteds gruppköpssajt, Let's Deal startar i Uppsala tillsammans med UNT.


Ämnen i artikeln:

SchibstedUNT

Schibsteds Let's Deal är konkurrent till Group On i gruppköpsegmentet. Nu expanderar de till Uppsala och gör det tillsammans med UNT.

– Vi ser intressanta framtidsmöjligheter i samarbetet med Let’s deal och Schibsted. Smyglanseringen av Let’s deal i Uppsala visar att det finns stor potential”, säger Hanna Stjärne, vd och chefredaktör för UNT-koncernen i ett pressmeddelande.

Let’s deal startade 2010 och har idag ca 500 000 medlemmar.

– Att starta verksamhet i Uppsala var självklart och ett led i att etablera oss i Sveriges storstäder. Samarbetet med UNT känns perfekt. UNT har den lokala kollen och de starkaste lokala medierna, säger Alexander Hars, vd på Let’s deal.

Henrik Widell


Ämnen i artikeln:

SchibstedUNT

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev