Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag01.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Så ska influencerbolagen öka tillväxten

Publicerad: 11 September 2020, 09:17

Sam Foroozesh, vd på Cure, och Natalie Tideström Heidmark, vd United Screens.

Foto: Bild till höger: Janne Næss

Både Cure och United Screens ökar omsättningen men rörelseresultaten skiljer sig markant då Cure går med vinst medan United Screens visar förlust. Cure och United Screens om ✓ året som gått ✓ framtidsplanerna ✓ utmaningarna.


Ämnen i artikeln:

United ScreensInfluencer marketing

År efter år har influencerbolagen dragits med förlust, trots att omsättningen i regel ökar. Den bokslutskartläggning som Dagens Media har gjort visar att fem av nio influencerbolag redovisar röda siffror. 

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.