Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Så ska Aller Media nå gravida

Publicerad: 21 November 2013, 07:27
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:56

Genom att lansera en ny avdelning på sin sajt hoppas tidningen Må Bra nå ut till gravida och småbarnsmammor.


Ämnen i artikeln:

Aller Media

Nya sektionen Må Bra Mamma riktar sig till nya och blivande mammor. Förutom redaktionellt material finns en blogg där en barnmorska svarar på frågor.

Förutom att tilltala målgruppen hoppas initiativtagarna att satsningen ska inbringa nya annonsintäkter.

– För annonsörer är detta ett mycket intressant tillskott, då den definierade målgruppen för Må Bra Mamma efterfrågas av många annonsörer, säger Klara Grivans, digital försäljningschef på Aller Media i ett pressmeddelande.

Den nya lanseringen är ett led i Aller Medias breddning av sitt erbjudande.

Helen Preutz

Ämnen i artikeln:

Aller Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.