Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 26 November 2020, 06:51
Annonsörer som vill nå mammor bör ha i åtanke att det är en kvinna de kommunicerar med, säger Jennie Sandberg på Aller Media: ”Hon är förälder, men har också behov av att få växla mellan att vara individ och mamma”.
Foto: Aller Media + Pixabay
Aller Media har dragit i gång en ny satsning på mammorna, under varumärket Motherhood. Chefredaktören Jennie Sandberg reder ut vad som kännetecknar 2020-talets mamma.
Ämnen i artikeln:
Aller MediaNavet i satsningen är sajten motherhood.se som ska leverera intressant innehåll under hela ”mammaresan” – från tanken på barn och graviditet till tonårsperioden. I botten ligger en större målgruppsanalys
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Aller Media