Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag22.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Så ska Aller Media nå 2020-talets mammor

Publicerad: 26 November 2020, 06:51

Annonsörer som vill nå mammor bör ha i åtanke att det är en kvinna de kommunicerar med, säger Jennie Sandberg på Aller Media: ”Hon är förälder, men har också behov av att få växla mellan att vara individ och mamma”.

Foto: Aller Media + Pixabay

Aller Media har dragit i gång en ny satsning på mammorna, under varumärket Motherhood. Chefredaktören Jennie Sandberg reder ut vad som kännetecknar 2020-talets mamma.


Ämnen i artikeln:

Aller Media

Navet i satsningen är sajten motherhood.se som ska leverera intressant innehåll under hela ”mammaresan” – från tanken på barn och graviditet till tonårsperioden. I botten ligger en större målgruppsanalys

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Aller Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.