Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag12.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Så påverkas mediebyråerna av Facebooks nya annonsverktyg

Publicerad: 28 Augusti 2019, 11:30

Facebooks nya verktyg ger användarna bättre kontroll över datan. Samtidigt har Google och Apple infört striktare kontroller av kakor i sina webbläsare. Hur påverkar trenden med ökad datakontroll mediebyråerna? Dagens Media har ställt frågan till fyra mediebyråer.


Ämnen i artikeln:

AppleFacebookScreamPHDWavemakerGoogle

Dagens Media rapporterade i förra veckan om Facebooks nya verktyg, som lanseras i efterdyningarna av Cambridge Analytica-skandalen, och som nu är tillgänligt för användare i tre länder. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.