tisdag28 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Så mår Storytels och Readlys digitala affärer: ”Ska stärka vår position”

DEL 4. När Dagens Media frågade Storytel förra året hade bolaget över 1,7 miljoner abonnenter. I år tar de ett skutt upp – samtidigt som Readly minskar prenstocken: ”Vår affärsstrategi är att öka engagemanget också bland de som tycker om journalistik”, säger Readlys Daniel Hamrin.

Publicerad: 23 februari 2023, 06:54

Ämnen i artikeln:

StorytelReadlyPrenumerationerTema: Digitala prenumerationerToppnyheter förmiddag

Storytel ökar antalet abonnenter – medan Readly minskar. Dagens Media kartlägger en rad mediebolags digitala läsaraffär.

Foto: Pressbild

Dagens Media frågar årligen de svenska medieföretagen hur långt de kommit i digitaliseringen. I denna artikelserie publicerar vi siffror över de digitala prenumerationerna, samt frågar dem om målen för 2023,

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev